Podsumowanie 2010

Koniec roku - czas na podsumowanie dokonań!

Udało mi się także zmienić nazwę blogu i jego rokład, z nadzieją iż na lepszy. Jeśli macie komentarze, proszę piszcie!

Niestety wstawiłam jedynie 25 wpisów o książkach, ale za to kuchnia jest wyremontowana, czyli sukces, oceńcie sami poniżej... Tak jak w zeszłym roku podzieliłam moje lektury na udane, śrendio udane i stratę czasu, bo wydaje mi się taki podział najsensowniejszy.


Rekomendowane: 

Jak widać nie mogę narzekać, bo wśród wszystkich rpzeczytanych książek, tylko dwie nie nadawały się do przeczytania!
Kończąc ten rok, mam nadzieję na więcej czasu w przyszłym na czytanie i pisanie o książkeach, czego i Wam życzę!

2 comments:

  1. Tutaj tez mi sie podobalo- i podoba bo powracam do tych wierszy czesto. Dotarlam do Szymborskiej powoli, ale skutecznie. Zabieram sie za Twoja liste rekomendowanych ksiazek-chyba najpierw Mad mean...

    ReplyDelete